diumenge, 15 d’abril del 2012

El dia en què vaig conèixer a SEO

Fa tres dies vaig tenir l'oportunitat de conèixer què és el SEO.
Gràcies als amics de http://i-love-web.org/ i a la invitació a un dels seus events, vaig descobrir la importància de posicionar.te, com empresa, com a particular, dins del gran entramat de les xarxes socials.
Partidaris activistes i d'altres més escèptics respecte als blocs em van introduir en conceptes tan estranys per mi com el branding, els leads i  els social circles, entre d'altres....quines coses!
Com qui estrena sabates noves, avui, m'estreno en el món dels blocs. No sé on em portarà i ni tan sols si tindré la constància per anar redactant nous posts. Però és que  això és el què més m'il·lusiona.
Aquest diari, en forma de bloc, m'obre les pupil·les  a un món canviant, obert, complicat i en constant interconnexió. Pandora, l'educadora que porto dins, s'ho mira amb por i amb ganes.
Si per això ha servit, Wellcome mister SEO!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada